Verzenden & retourneren

Verzenden

Levertijd

Waveboard.nl heeft een zeer uitgebreid assortiment direct uit voorraad leverbaar. Je kunt deze artikelen herkennen aan de status: “Op werkdagen voor 17.00 uur besteld, dezelfde dag verstuurd.”. Al deze artikelen kunnen wij in principe binnen 24 uur na ontvangst van je betaling in Nederland en België leveren. Tip: betaal met iDEAL, Maestro of Creditcard en je betaling is snel verwerkt, zodat we direct je pakketje kunnen opsturen.

Levertijd bij vooruitbetaling

Bij vooruitbetaling kan het 1 tot 3 werkdagen duren voor we je betaling hebben ontvangen. Dit betekent ook dat uw bestelling pas later verzonden wordt. Hou hier rekening mee wanneer u bestelt.

Uitzondering op levertijden

In drukke periodes, zoals vlak voor Sinterklaas, Kerst of andere actieperiodes, kunnen we door de grote hoeveelheid bestellingen de 24-uurs levering helaas niet altijd garanderen. De levertijd kan dan mogelijk oplopen tot 48 uur. Als dit gebeurt vinden wij dat erg vervelend :-(, maar we hopen dat je hier begrip voor hebt.

We attenderen je op de mogelijkheid dat PostNL en/of DHL Parcel er in drukke periodes of bij extreme weersomstandigheden langer over kan doen om het pakketje bij je thuis te bezorgen. In dat geval duimen we voor de postbode die altijd in weer en wind zijn werk moet doen.

Bezorgkosten

  • De bezorgkosten binnen Nederland zijn: € 2,99
  • De bezorgkosten voor België zijn: € 2,99

Bestellingen vanaf € 50,00 worden zelfs gratis door ons verstuurd!

Houd onze acties regelmatig in de gaten! Zo af en toe berekenen we tijdelijk geen verzendkosten. Wil je op de hoogte blijven wanneer dit is? Schrijf je dan in voor de Waveboard.nl nieuwsbrief.

Track & Trace – volg je pakket!

Bij iedere bestelling ontvang je een 3S-nummer. Met dit nummer kun je op de site van PostNL of DHL Parcel je pakketje volgen.

Indien je een melding krijgt: “Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie’, dan is het nummer mogelijk nog niet verwerkt. Je kunt de status in dit geval op een later tijdstip nogmaals controleren. Wanneer dezelfde melding drie dagen na verzending nog steeds verschijnt en je hebt de bestelling nog steeds niet ontvangen, dan verzoeken we je vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice.

Kijk voor het 3S-nummer van je huidige bestelling bij je orderhistorie op Mijn Waveboard.nl. Je kunt bovenaan de pagina altijd inloggen op Mijn Waveboard.nl.

Afhalen?

Gezellig, je wilt bij ons langskomen! Bij Waveboard.nl kan je gerust je bestelling afhalen. Let wel even op dat je online de bestelling moet plaatsen én moet betalen. Print daarna de factuur uit, neem hem mee en je bent van harte welkom om je product bij ons op te halen!

Niet op voorraad?

Bij elk artikel zie je direct de actuele voorraadstatus in ons grote speelgoed en fan pakhuis. Is een artikel tijdelijk uitverkocht? Laat dan op de artikelpagina je e-mailadres achter. Je ontvangt dan automatisch een e-mail zodra het artikel weer voorradig is. Handig toch!?


Retouren


De medewerkers van Waveboard.nl doen er alles aan om je een zo goed mogelijk product te leveren wat volledig aan je verwachtingen voldoet. Ben je niet helemaal tevreden en wil je de bestelling geheel of gedeeltelijk terugsturen, dan is dit uiteraard mogelijk. Je kunt de meeste artikelen die je bij ons gekocht hebt, tegen bepaalde voorwaarden, binnen 30 kalenderdagen na ontvangst gratis retourneren vanuit Nederland en België.

Zichttermijn

Voor alle bestellingen geldt een zichttermijn van 30 dagen vanaf het moment dat de bestelling in je bezit is. Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken, beoordelen en/of passen, tenzij anders vermeld.

Controleer alsjeblieft direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet zo is, verzoeken we je vriendelijk zo snel mogelijk contact met ons op te nemen om dit te melden.

Niet tevreden?

Ben je niet tevreden over het artikel, dan kun je het retourneren. Dit geldt ook voor actie artikelen en artikelen uit de opruiming. Je kunt het artikel retourneren:
• binnen de zichttermijn van 30 dagen
• als het artikel compleet is
• in de originele staat en fabrieksverpakking.

Hoe werkt de retourprocedure?

Neem contact op met de klantenservice op 0416-759893, in dit gesprek zult u verdere instructies omtrent uw retourzending ontvangen.

Verwerken van je retour

Zodra we je retour ontvangen hebben wordt het bedrag van het geretourneerde product binnen 14 dagen aan je teruggestort. Mocht je de gehele bestelling geretourneerd hebben worden ook de (eventueel betaalde) verzendkosten aan je teruggestort. Heb je gekozen voor achteraf betalen? Dan komt het openstaande bedrag te vervallen.

U maakt gebruik van een verouderde versie van
Internet Explorer, klik hier om deze te updaten.
x